Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Tim & Ricky
Tim & Ricky
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Newsletter
24 avril 2011

Hallo, ik ben Tim...

Hallo, ik ben Tim (ook wel bekend onder de naam Bibou op de blog van mijn moeder).Ik ben 7 jaar, wordt 8 over een paar dagen.
Ik woon in Nederland, het land van kaas, tulpen en klompen.Mijn moeder en een paar Franse bloggers noemen het Nollandie, ik snap de grap niet maar goed misschien komt dat ooit nog ;-).
 
Waar houd ik van?
Ik hou van het leven, mijn vader, mijn moeder, mijn oma’s en opa’s. Ook niet vergeten mijn ooms en tantes, neefjes nichtjes…eigenlijk mijn hele familie haha.En zeker niet te vergeten, mijn katje Ricky! En uiteraard de kat van mijn moeder Micky.Wat me verder nog te binnen schiet is dat ik graag praat, maar dat was je waarschijnlijk nog niet opgevallen. Ik kan uren kletsen ;-).
 
Wat nog meer zeg je?
Ik hou ook van Patat, ijs, pizza (dat is natuurlijk niet alles maar dit zijn wel de lekkerste).Wat ik echt niet te eten vind is lasagna! Fruit en groenten hangt af van mijn humeur, soms eet ik het wel en soms niet. Maar vaak eet ik het gewoon als mijn moeder het me zegt anders gaat ze weer zeuren over dat je er sterk van wordt, er van groeit en zo, je weet wel die moederpraatjes... haha. Ik zeur nog wel eens terug hoor, vooral als ik courgettes en champignons moet eten, maar eet ze uiteindelijk toch maar wel op.
 
Zoals bijna elke jongen houd ik van spelen met lego en autootjes. Ben ook helemaal gek van videogames op mijn DS en op mijn computer. Bordspellen vind ik ook heel erg leuk. Op de 1 of andere manier krijgt mijn oma het altijd voor elkaar om mij te laten winnen. Met mijn moeder is het een ander verhaal: ze houdt zich bij de regels en zegt altijd dat je speelt voor je plezier en als je wint is het mooi meegenomen…Maar toch, HET LIEFST WIL IK WINNEN!!
Lezen doe ik ook heel graag, en dan vooral de Donald Duck die ik elke week krijg, ik ben hier sinds afgelopen september op geabonneerd. Het was een klein cadeau van mijn vader en moeder. En dan nog Franse boekjes van meneertjes en mevrouwtjes. Snap er niet veel van omdat het in het Frans is maar mijn moeder kan het altijd leuk voorlezen, met rare stemmetjes en gezichtsuitdrukkingen.Vaak lees ik ook nog in bed en dan val ik met mijn boekje op het kussen in slaap.
 
En zo zijn er nog heel veel dingen die ik zou kunnen vertellen
- de leeftijd van mijn oma ('s is geheim!)
- de naam van mijn leraressen op school (ja ik heb er 2)
- wat ik graag wil hebben voor mijn verjaardag
- mijn favoriete computerspelletjes
de tv series en films waar ik altijd naar kijk
Maar laten we dat maar voor later bewaren niet? Ik wil natuurlijk wel dat jullie terugkomen om mijn blog te lezen af en toe zodat je steeds ietsje meer te weten komt.
 
En oh ja, hier nog een klein detail, een foto van mezelf!

karateka_indien

Mijn moeder heeft deze genomen in het Nationaal Park de Hoge Veluwe afgelopen woensdag.
Mijn gezicht was beschilderd als een indiaan en ik deed alsof ik een karate kampioen was voor deze foto.
 
Ik vind het leuk om af en toe te gaan wandelen met mijn moeder. Mag nu af en toe zelfs de kleine foto camera gebruiken zodat ik al wat over fotografie leer. Best leuk! Misschien dat ik wel wat vaker mee ga wandelen met mijn moeder nu.
 
En, heb ik je nu overtuigd om vaker langs te komen en te lezen over de avonturen die ik mee maak in Nederland?
Ik hoop van wel, want dat zal ik leuk vinden.
Tot binnenkort!
Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité